Onedrive
Persoonsgebonden werkbestanden beheren op al uw devices en inclusief 1TB aan opslag
Teams
Communiceren met je collega's en werken in kleine teams.
Sharepoint
Samenwerken met je collega’s
Outlook
Beheer je mail over de ganse wereld in uw eigen configuratie
Waarom Office 365 via ons?
Je eigen online kantoor
Altijd up-to-date
Inclusief ELEV8IT support
No worries - wij doen de configuratie voor jouw
Hulp nodig of vragen? Wij helpen jouw graag met elke issue die u heeft
Yammer
Sociaal netwerk .
Sway
Maak interactieve rapporten en presentaties voor jouw klanten.
Planner
Een eenvoudige planningsmodule
Lists
Informatie benoemen in lijstjes die belangrijk zijn voor jouw en jouw team
Uw Cloud Solution provider
& Microsoft Partner
= ELEV8IT
Wij migreren je bestaande MS licenties naar het CSP programma
Betaal enkel je verbruik en niets vooraf
Je licenties zijn onmiddellijk beschikbaar en bepaal zelf wanneer je ze start en stopt! Dus geen langdurig contract
Altijd toegang tot upgrades en updates
Geniet van onze geweldige persoonlijke service aan de Microsoft prijzen
Combineerbaar met alle Microsoft Cloud diensten en services
Forms
Verzamel feedback en doe enquêtes bij jouw klanten en personeel
Delve
Doorzoek al je bestanden doorheen de organisatie
Power Automate
Automatiseer en ontwikkel zelf jouw werkstromen
Premium Office apps
Werken aan documenten in je browser via Word, Excel, Powerpoint, …
Office 365
Microsoft biedt je met Office 365 een bijzonder krachtig platform dat de creativiteit, bereikbaarheid en voornamelijk productiviteit van jouw (mobiele) werknemers verhoogt.
Office 365 is een abonnementsformule waarin de vertrouwde Office-toepassingen zoals Outlook, Word, Excel, PowerPoint, Access en OneNote inbegrepen zijn. Daarnaast kunnen ook bestanden opgeslagen worden in OneDrive (tot 1 TB per gebruiker), kan je gebruik maken van SharePoint en beschik je ook over je eigen Exchange mailserver.
Er bestaan verschillende versies van Office 365. Voor bedrijfsomgevingen kiezen wij bij voorkeur voor Office 365 Business Premium of Office 365 Enterprise E3, afhankelijk van de grootte van je bedrijf. Deze keuze maken we omdat bij beide abonnementen Exchange mailserver is inbegrepen, wat in de andere abonnementen niet het geval is.
De abonnementsformule geeft je de garantie dat je steeds met de meest recente versie kan werken.
De updates verlopen in kleine stapjes en nemen dan ook weinig tijd in beslag.
Sharepoint
Het Microsoft SharePoint platform dient als een raamwerk voor het opzetten van een website voor informatie-uitwisseling en online samenwerking binnen een bedrijfsafdeling of organisatie. Belangrijk is dat je informatie veilig kan opslaan en dat je deze makkelijk kan delen. De zoekfunctie zorgt er voor dat je alle informatie snel kan terugvinden. De informatie die je binnen Teams opslaat wordt automatisch binnen een SharePoint omgeving opgeslagen.
Teams
Microsoft Teams is een relatief nieuwe tool binnen Office 365 en is uitermate geschikt voor intra-team communicatie. Het zorgt op een gebruiksvriendelijke manier voor de integratie van gesprekken (chat), vergaderingen, bijbehorende nota´s, opslag van bestanden, zakelijke third-party apps, enzovoort. Zo worden pdf’s en video’s binnen Teams geopend en kan je emoji’s en gif’s toevoegen, wat de communicatie kan verduidelijken.
Teams is een samenwerkingsplatform waarmee je op een veilige en uniforme manier overzicht houdt over alle communicatie die zich binnen en buiten je bedrijf afspeelt.
In plaats van je steeds te moeten afvragen waar de informatie zich bevindt, vindt iedere medewerker in Teams alle nodige informatie om zijn job op de meest efficiënte manier uit te voeren. En mocht je het toch niet onmiddellijk vinden dan kan je gebruik maken van de sterke zoekfunctie en de handige
menubalk.
Teams biedt ook een app op je smartphone zodat je je gegevens altijd en overal bij de hand hebt en aan vergaderingen of chats kan deelnemen.
Planner
Met Planner kan je team eenvoudig nieuwe plannen maken, taken organiseren en toewijzen, bestanden delen, chatten over het werk, en updates over de voortgang ontvangen.
Elk plan heeft een eigen bord waarop je taken in zogenaamde buckets kunt ordenen. Je kunt taken indelen op basis van status of aan wie ze zijn toegewezen. Je kunt de status bijwerken of toewijzingen aanpassen door deze tussen kolommen te slepen.
Met Planner kan je bestanden als bijlagen toevoegen aan taken, samenwerken aan deze bestanden en zelfs gesprekken over deze taken voeren zonder te schakelen tussen apps. Met Planner blijven de discussies en resultaten altijd bij het plan en worden deze niet in allerlei verschillende toepassingen vergrendeld.
Planner werkt ook op al je apparaten. Door een blik op de grafieken weet je dadelijk hoe je project ervoor staat en of het team voldoende vorderingen maakt om het vooropgestelde doel te halen. Door e-mailmeldingen word je op de hoogte gebracht van taken die aan jou toegewezen zijn.
Skype for Business
Skype for Business laat toe om online te vergaderen via de chat of (video-)telefonie functie. Via Skype for Business kan je gesprekken opzetten, ontvangen en doorverbinden via telefoon, pc, Mac en mobiel. Er zijn ook gespecialiseerde toestellen beschikbaar die handig zijn bij het streamen van een presentatie of als centraal toestel in een vergaderzaal. Een dure bedrijfseigen telefooncentrale is dus niet meer nodig.
Momenteel is Skype for Business nog als aparte app beschikbaar, maar Microsoft werkt aan de integratie van Skype for Business binnen Microsoft Teams.
Mail / Exchange
Exchange Online helpt je informatie te beschermen met geavanceerde mogelijkheden. Anti-malware- en anti-spamfilters beveiligen je postvakken. Functies ter voorkoming van gegevensverlies verhinderen dat gebruikers per ongeluk vertrouwelijke informatie naar onbevoegde personen verzenden. Redundante servers, eersteklas noodherstelmogelijkheden en een team van beveiligingsexperts over de hele wereld bewaken Exchange Online dag en nacht om je gegevens te beschermen. En met een gegarandeerde beschikbaarheid van 99,9% en een SLA met financiële garantie kun je ervan op aan dat je e-mail altijd werkt.
Het is gemakkelijker dan ooit om je gebruikers te laten werken met bedrijfs-e-mail om productief te blijven. Automatische software aanpassingen besparen je tijd en moeite bij het beheren van je systeem. Geef je gebruikers een In-place archief, zodat ze al hun belangrijke gegevens op één plaats kunnen houden. En bied hen overal toegang tot e-mail, de agenda en contactpersonen bij alle browsers en apparaten. Integratie met Outlook betekent dat ze een vertrouwde, uitgebreide e-mailervaring hebben met offlinetoegang.
OneDrive for Business
OneDrive verbindt jou met al je bestanden in Office 365, zodat je ze vanaf elke locatie kunt delen en eraan kunt samenwerken terwijl je je werk beschermt. Met OneDrive kan je je persoonlijke en gedeelde werkbestanden vanaf al je apparaten gemakkelijk opslaan, openen en terugvinden in Office 365, inclusief Microsoft Teams. Bewerkingen die je offline uitvoert, worden automatisch geüpload zodra je weer verbinding maakt. Hierdoor werk je sneller en slimmer met personen binnen of buiten je organisatie samen. Je kan je bestanden veilig delen en in real-time samenwerken met behulp van Word, Excel en PowerPoint.